You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
3 משחקי נוער ונערים א' בשידור ישיר בסוף השבוע

3 משחקי נוער ונערים א' בשידור ישיר בסוף השבוע

בין אם הליגה שלכם בפגרה ובין אם לא, אפליקציית ההתאחדות לכדורגל ואתר השידורים יעבירו 3 משחקים בשידור ישיר. זרקור למשחקים, בכתבה זו

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

סופ"ש הקרוב יעמוד בסימן פגרה בחלק מהליגות השונות במחלקות הנוער. בכמה מהליגות שבפגרה ייערכו משחקי השלמה ממחזורים קודמים. בין אם הקבוצה שלכם בפגרה ובין אם לא, אפליקציית השידורים של ההתאחדות לכדורגל המגובה בערוץ שידורים אינטרנטי, תעביר בשידור ישיר שלושה משחקים אטרקטיביים ואתם יכולים לצפות במשחקים בשידור ישיר או מוקלט. אז רגע לפני שחגיגת השידורים יוצאת לדרך, זרקור לעבר כל אחד משלושת המשחקים שישודרו.

שישי:  נוער -לאומית צפון

09:30, מכבי צור שלום - הפועל אום אל פאחם

הקבוצה המארחת מקרית ביאליק נועלת את טבלת לאומית צפון, מקדימות אותה בנקודה אחת הפועל הרצליה ומכבי קרית אתא, שנהנות מיחס שערים טוב משמעותית, כך שבשביל להתרומם מהמקום האחרון צור שלום מוכרחה לנצח את הפועל אום אל פאחם - שעושה עונה טובה ומוצאת את עצמה במרכז הטבלה הרחק ממאבקי התחתית וממאבקי הצמרת. במשחק הראשון אום אל פאחם ניצחה בביתה 0:2 (כבשו: מוחמד מאחמיד וזינאלדין מאחמיד).

צור שלום צברה רק 4 מ-15 הנקודות שלה במשחקי הבית, אום אל פאחם צברה 11 נקודות במשחקי החוץ, שהם כשליש מהנקודות שהשיגה. אום אל פאחם צברה 10 נקודות בחמשת המשחקים האחרונים, מהם ניצחון 0:2 ביתי על המוליכה, בית"ר טוברוק נתניה. צור שלום בקצב צבירה פחות טוב והיא תצטרך להתעלות כדי לנצח. שחקני המפתח בהתקפת אום אל פאחם הם: עמראן אגבריה - מלך השערים עם 6 כיבושים ואלכס נאזא הניגרי - שכבש 5 שערים. בצור שלום זהו אילעי לוי - מלך השערים שכבש 4 שערים.

שבת: נערים א' - ליגת העל

09:30, הפועל רעננה - הפועל ת"א

שתי הקבוצות, שהעפילו לחצי גמר גביע המדינה, שייערך ב-7/5, ינסו לשפר עמדות בטבלה. הפועל רעננה מדורגת במקום השמיני וניצחון יזניק אותה שני מקומות מעלה בטבלה, בעוד שהפועל ת"א מדורגת במקום השלישי אחרי שבשני השלישים הראשונים של העונה הייתה בצמרת הגבוהה של הטבלה. ניצחון ברעננה יקרב אותה למרחק של 3 נקודות מהמקום השני בו מדורגת מכבי ת"א ו-6 נקודות מהמקום הראשון בו מדורגת מכבי נתניה. מכבי ת"א ומכבי נתניה ייפגשו בשבוע הבא, כך שאם הפועל ת"א תנצח ברעננה ולאחר מכן תנצח את רמת השרון, היא עשויה למצוא עצמה בקרובה משמעותית למקום הראשון.

הפועל רעננה עם המאזן השביעי בטיבו במשחקי הבית, הפועל ת"א עם המאזן השלישי בטיבו במשחקי החוץ. להפועל ת"א חלק קדמי איכותי מאוד, שכבש 80 שערים ב-26 משחקים, 29 מהשערים נכבשו ע"י אור מסיכה - מלך שערי הליגה, עוד 17 ע"י רון תלמי. בהחלט אתגר גדול לשחקני ההגנה של רעננה. בחלק הקדמי של רעננה מסקרן יהיה לראות את ביצועיו של מלך שערי הקבוצה, תום רוסטובסקי, שכבש 13 שערים עד כה. במשחק הראשון הפועל ת"א ניצחה בביתה 1:2 (כבשו להפועל ת"א: אלון מוסקוביץ' ואור מסיכה. כבש לרעננה: אלון בן סירה). גם הפעם פוטנציאל טוב לכמות שערים נכבדת במשחק.

20:20, מכבי חיפה - מכבי פ"ת

הרביעית בטבלה מארחת את החמישית, כשרק נקודה אחת מפרידה בין החיפאים לקבוצה ממלאבס. שתי הקבוצות אינן חלק מהמאבק על האליפות והן מגיעות למשחק משוחררות מלחצים עם כל הסיבות לשחק פתוח ומשוחרר וליצור משחק שיובקעו בו שערים. מבחינת יחס השערים מדובר ביחס כמעט זהה, שכן כל אחת מהקבוצות הבקיעה 48 שערים, מכבי חיפה ספגה 37 שערים - שער אחד יותר ממכבי פ"ת. במשחק הקודם בין הקבוצות ניצחה מכבי פ"ת 0:3 (ליאור רביבו, ליאם קרגולה ועומרי עטיה).

מכבי חיפה מגיעה בפורמה טובה למשחק לאחר שלושה ניצחונות רצופים, מכבי פ"ת מגיעה אחרי ניצחון 2:3 באשדוד, שקטע רצף של 4 משחקים ללא ניצחון. בחלק הקדמי שחקני המפתח של הקבוצות הם מלכי השערים: עומרי עטיה ממכבי פ"ת עם 10 שערים וניב גבאי - שכבש 9 שערים במדי מכבי חיפה.


כדי להוריד את אפליקציית ההתאחדות, לחצו כאן

כדי להתחבר לערוץ השידורים האינטרנטי, לחצו כאן

לקריאת כתבה בהרחבה בנושא באתר ההתאחדות לכדורגל, לחצו כאן


מכבי תל אביב התייחדה עם זכר השואה

מכבי תל אביב התייחדה עם זכר השואה

חדש באתר

כמדי שנה במחלקת הנוער של מכבי ת"א ייחדו את אימוני ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה להתייחדות עם זכר הנספים. על אחה"צ מלא בע...